niedziela, 9 sierpnia 2009

Kończę z tym

Pisanie mi nie idzie. Taka prawda :D Skoro nie potrafię się zmobilizować i napisać coś sensownego nawet raz na tydzień (a pisanie raz na miesiąc to przesada) to tymczasowo "się zawieszam" :D Od tej pory wstawiam jedynie zdjęcia, bo tak naprawdę fotografowanie bardziej mnie fascynuje niż pisanie :D Jeśli ktoś liczył na ciąg dalszy moich przepięknych opowieści to przepraszam, ale musisz poczekać. Postaram się kiedyś to dokończyć. Gdy przybędzie kochana wena :D

A teraz na dobry początek...

wstęp do Litwy...








a c.d. już wkrótce :D

4 komentarze:

  1. Asiu, grunt by się nie zmuszać. Będziesz chciała pisać, napiszesz, poczekamy, jak trzeba będzie z miesiąc, to też. W końcu wakacje nie są po to by przed kompem siedzieć. A zdjęcia? Bardzo mile widziane :-)
    Pozdrawiam gorąco i życzę fantastycznych wypraw, z których parę fot mam nadzieję zobaczyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uff a już myślałem, po tytule wpisu, że całkiem kończysz prowadzenie bloga... Czekam na zdjęcia z Litwy, i dodam, że sam planuję kilka swoich zdjęć u siebie umieścić.
    Pstrykaj jak najwięcej:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ojojoj ;-)
    to tylko zdjęcia pozostały, dobre i to ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojojoj zobaczycie mnie od innej strony :D Może lepszej... kto wie :DD
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń